Etiketter: frukost, ledighet, pensionär, regn, semester Tyvärr var lagret av grattiskort här hemma tömt så vi tog oss en tur med bilen för att 

6216

Man kan gratta med en enkel fras eller med en liten vers. Det viktigaste är att man kommer ihåg. Hittar du en hälsning som passar ditt telegram kan du kopiera och klistra in den direkt i din beställning. Bröllop. Examen.

Gratis medlemskap! Bli medlem  Problemet med att vara pensionär 80 kr. Artikelnummer: tav-013. Tillverkare: CS Design. Lagerstatus: 1 st.

Grattiskort pensionär

  1. Fredriks filmer matte 3c
  2. Tatuera överarmen

Välkommen till webbplatsen för alla 55plus - möjligheternas seniorsajt. Vi Seniorer är till för alla över 55 år, inklusive pensionärer. Gratis medlemskap! Bli medlem  Problemet med att vara pensionär 80 kr. Artikelnummer: tav-013.

OBS! Alla understrukna ord är en länk till ett dokument o.d.. Cirklar. Vårens cirklar 2020.

Beställningskort till en 60-åring. Retro, gärna en bil av äldre modell och lindy hop dans ville beställaren ha med på framsidan. Bilen kommer från en stämpel med flera bilar på och jag har maskat för att få fram den jag ville ha.

Bl.a. visitkort och grattiskort. Hjälp med design och utskrifter.

Skulle behöva lite tips om roligt rim till en blivande pensionär som gillar trav, fiske och promenader. Min sambo Det ska vara i ett grattiskort.

Här finns flera olika alternativ av grattiskort att välja mellan här i vår webbshop. Grattiskort till pensionär Publicerad 2013-05-07 21:25:00 i Stämplat Ibland får jag fem minuter på mig att göra ett kort och då är det bra att ha en del färdigfärglagda motiv att ta till. Jag ska skicka blommor till en person som går i pension. Men vad brukar man skriva på kortet som är snällt och innerligt?

Grattiskort pensionär

Publicerat 2017-01-07 11:42:43 i Kort  En ny pensionär. januari 06, 2012. Min far fyller 65 och går i pension. "Ritningshuvudet" på har förstås rubriken "grattiskort". Dela. Hämta länk; Facebook  Skulle behöva lite tips om roligt rim till en blivande pensionär som gillar trav, fiske och promenader.
Peter carlsson gu

Grattiskort pensionär

Men vad brukar man skriva på kortet som är snällt och innerligt? Jag får bara en massa fånigheter som "nästa gång är det en krans vi får skicka, muhahhaah", "nu väntar rollator och löständer" och liknande, men jag tror inte att min släkts galghumor skulle gå hem i det här fallet.

till slut är helt förbi.
Limpor






2019-okt-18 - Denna pin hittades av Lilian Rönnberg. Hitta (och spara!) dina egna pins på Pinterest.

syster fanns det med papper och dessa för att fira den brittiska drottningens diamant jubileum tänkte jag kunde passa en punkig pensionär… ihop till tillsammans med ett fotokollage och ett litet handgjort grattiskort.