Vi alla har en inre kompass eller vägledare. Denna inre vägledare besitter en djup visdom och har kontakt med din högre intuition.Ofta talar vår inre vägledare  

680

Varje människa har en egen andlig vägledare och när jag ger en konsultation att stanna upp och känna in dina egna inre förmågor och utveckla dem vidare 

Ni har ett paket med er för ni ska klara av att leva här på jorden. Det finns ingen annan människa som känner er så väl som ditt högre Jag och din inre vägledare , inte ens era föräldrar känner er så bra. Den är lugnande och avslappnande och hjälper dig att få kontakt med din inre vägledare och med din skyddsängel. Healingen bygger också en vacker bro till till ljuset och till andra sidan. Kanske får du under healingen, på energiplanet, möta dina bortgångna vänner och släktingar. därigenom individens inre psykologiska villkor och förutsättningar som får betydelse i mötet mellan vägledare och den sökande.

Inre vägledare

  1. Utbetalning av premiepension
  2. Al anon konvent stockholm

Det finns litteratur från kända och okända författare som belyser denna kraft. Vår inre vägledare. Vi kan se filuren som vår inre vägledare, vår guide över mänsklighetens vidder. Det kan kännas som denne vägledare ibland befinner sig rätt långt från vårt vardagliga slit och släp så denne har skaffat sig en modemuppkoppling ner till jaget beläget mitt i personligheten.

clock. Sunday, January 24, 2021 at 8:30 PM – 8:50 PM UTC+01.

Vi har alla vår Inre vägledare.. Vår Guide.. Som har varit med oss sen vi föddes. Jag har efter år av kurser och meditationer hittat mina egna Guider. Vill Du också hitta Dina.. Tänd ett ljus . Sätt Dig bekvämt.. Andas nu lugnt.. Försök att hitta vilan och tystnaden mellan varje andetag.. där ingenting händer.

Alla har vi vår inre vägledare, som har varit med oss sen vi gick ner här på jorden. Då vi föddes. Din vägledare eller som många väljer att säga "Din Guide" är till för att stötta o visa Dig vägen i Ditt liv.

Aktivera din egna inre vägledare och lärare för att lättare komma framåt utan att påverkas av andras rädsla i ditt läkande. Det är du som bär på bästa svaren inuti  

En skatt, en inre vägledare som blir en tillgång i livet. Själv är jag högkänslig och ser det som en gåva. Använder det ju i mitt arbete som coach och healer. Att vara känslig innebär ju inte att man inte är stark.

Inre vägledare

INOM DIG HAR DU ALL KUNSKAP DU BEHÖVER! MÖT DITT INRE LJUS SOM ÄR NYCKELN TILL ALL ANDLIG KOMMUNIKATION. Välkommen till min sida Inrevägledare ThereseN. Här erbjuder jag tjänster som Intuitiv Tarot, Medial vägledning, Healing.
Tabula rasa vaal orb

Inre vägledare

Kontakta Carina Dangoor för  Genom Inre Seendet kan man varsamt bearbeta och försonas med sitt förflutna. Nyckeln till frigörelse är vägen inåt, självkännedom för att stärka sig själv. Vill inre vägledare alltid väl? Du kan kanske i stunden inte förklara varför du fick en specifik tanke eller känsla, mer än att den på något oförklarligt sätt känns rätt.

Ni har ett paket med er för ni ska klara av att leva här på jorden. Det finns ingen annan människa som känner er så väl som ditt högre Jag och din inre vägledare , inte ens era föräldrar känner er så bra. Månadsbrev för skapandet och den inre visdomen. I det första brevet får du en inspelad guidad ljudfil som passar när du vill komma närmre dig själv och din inre vägledare..
Anders molander tandläkare








Den inre rösten är något som alla föds med men som utvecklas olika beroende på hur mycket man lyssnar till den och litar på den. Desto mer 

Jag vill vardags anpassa de änglabudskap jag använder mig av och göra de lättillgängliga för alla som vill locka fram sin inre vägledare. Den inre rösten är i perioder starkare och i perioder svagare.